2013. november 27., szerda

Egy egyházról

Eddig nem voltam egyházellenes. Egy időben magam is tagja voltam egy - nevezzük szép néven - kisegyháznak, de két megszakításokkal tűzdelt év után kiléptem belőle. Hosszú távon nem tetszett, de nem keltett bennem gyűlöletet az egyházak iránt.

Eddig nem voltam kereszténység-ellenes sem. Világéletemben undorodtam a keresztény vallás által megkövetelt hazug, üres, negédes álszeretettől, de nem éreztem azt, hogy fel kellene lépnem ellene.

Közhely, hogy változnak az idők, de így van. Azt az embert, akiért a fél életemet odaadnám, a nagyon közeli múltban egy masszív szektából sikerült kirántanom - véletlenül. Nem tudtam, mi folyik ott. Most is csak sejtem.

Eredetileg belinkeltem és kommentáltam néhány, az érintett egyházról szóló anyagot, de ezeket a békesség kedvéért töröltem. Mindazonáltal, kérlek, drukkoljatok nekem, nekünk. (Ha valaki esetleg úgy érzi, tudna használható tanáccsal szolgálni ebben a helyzetben, nagyon szívesen fogadnám a fenti e-mail címen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése